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Assessing patient experience with a Telepharmacy model coordinated in the hospital and rural pharmacy setting: The TELEMACO project
Evaluación de la experiencia del paciente con un modelo de atención farmacéutica telemática coordinada entre farmacia hospitalaria y farmacia rural. Proyecto TELÉMACO
Ramón Morillo-Verdugo1,
, Rosa Morillo-Lisa2, Jaime Espolita-Suárez3, Olga Delgado-Sánchez4
1 Pharmacy Department. Hospital de Valme. Sevilla. Spain.
2 Pharmacy office Lda. Rosa Morillo Lisa, Alcalá de Ebro. Spain.
3 Pharmacy office Ldo. Jaime Espolita Suárez, Cabrillanes. Spain.
4 Pharmacy Department. Hospital Son Spases. Palma de Mallorca. Spain.
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ISSN: 11306343
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2025 7 31 17 48
2025 6 47 29 76
2025 5 84 44 128
2025 4 70 31 101
2025 3 65 28 93
2025 2 44 18 62
2025 1 42 20 62
2024 12 27 17 44
2024 11 50 30 80
2024 10 40 18 58
2024 9 51 18 69
2024 8 40 34 74
2024 7 32 27 59
2024 6 38 22 60
2024 5 55 25 80
2024 4 50 30 80
2024 3 43 21 64
2024 2 20 14 34
2024 1 11 13 24
2023 12 8 13 21
2023 11 12 22 34
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